commercieel communiceren

Eén van de doelen van de nieuwe aanbestedingswet  is “het creëren van zoveel mogelijk maatschappelijke waarde”. Hiermee wordt bedoeld: innovatie, duurzaamheid, maatschappelijk verantwoord ondernemen en/of social return on investment (bijvoorbeeld: het inschakelen van langdurig werkzoekenden). Bedrijven die hier aantoonbaar goed op inspelen, worden hoger gewaardeerd. Waarschijnlijk heeft u al lang nagedacht over uw visie op duurzaamheid, op maatschappelijk verantwoord ondernemen en op innovatie. Uw bedrijfsvoering is misschien al jaren gericht op duurzaam werken. Maar vertelt u dat ook? Kunt u de voordelen laten zien? Zo kan een 'slimme oplossing' wel eens heel innovatief zijn. Commercieel communiceren is een andere manier van teksten schrijven. Wij screenen uw teksten op hun commerciële waarde. En waar nodig, schrijven wij zelf commerciële teksten. Zodat de maatschappelijke waarde van uw bedrijfsvoering en uw specifieke kernkwaliteiten aantoonbaar wordt. Daarmee scoort u meer punten in een aanbesteding en stijgen uw winstkansen.